نوشته شده توسط : mali

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ماردان پالاس آنتالیا گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود و برای ساخت آن بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. هر اتاق در هتل ماردان پالاس آنتالیا دارای یک بالکن اختصاصی  با منظره ای زیبا از کوه های توروس ، دریای مدیترانه و یا استخر شنا است . اتاق های هتل دارای دکوراسیون مجلل و بسیار با شکوه و بزرگ و دارای تمام امکانات رفاهی هستند. استخر زیبا و منحصر به فرد هتل در فضای باز دارای یک  آکواریوم  مرکزی و چشمه های مصنوعی بسیار زیباست. همچنین یک صخره جالب در استخر شنا وجود دارد که مهمانان تور آنتالیا می توانند در کنار ماهی ها با لوله تنفسی غواصی و در یک محیط کنترل شده شنا کنند. رستورانهای مختلف این هتل آنتالیا، انواع غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای مخصوص را سرو میکنند. یک مکان اختصاصی در پشت بام هتل نمایشی پانورامایی ازدریای مدیترانه هنگام سرو غذا به شما ارائه می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته هتل به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور آنتالیا می توان به ۳ استخر (سرپوشیده و روباز) و بخش ویژه‌ی کودکان، صندلی و سایبان برای حمام ‌آفتاب، باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار، جکوزی،سولاریوم، حمام ترکی، استخر نمک دریایی، بوفه‌ی استخر، خدمات ماساژ درمانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، قایق‌ موتوری، قایق‌رانی، بولینگ،زمین تنیس، دارت، اسب ‌سواری، موج‌سواری، بیلیارد، اسکواش، کاریوکی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

 

 



:: برچسب‌ها: هتل ماردان پالاس آنتالیا,تور آنتالیا هتل ماردان پالاس,هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ارگ شیراز

هتل سه ستاره ارگ شیراز در سال 1370 افتتاح شد و در سال 1384 بازسازی شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و نزدیک به مکان های تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، حافظیه، باغ ارم و آرامگاه سعدی قرار دارد. هتل ارگ شیراز دارای 37 اتاق و 55 سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، قفل درب کارتی و صندوق  امانات است. رستوران هتل واقع در طبقه اول است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور شیراز می توان به  چایخانه سنتی، پارکینگ، نمای فضای سبز، صبحانه در اتاق، لاندری، واکس کفش و... اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل ارگ شیراز,امکانات هتل ارگ شیراز,هتل های 3 ستاره شیراز,هتل های ارزان شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل نیایش شیراز

هتل 4 ستاره نیایش شیراز هتلی سنتی است که در سال 1388 افتتاح شد. مکان این هتل صد سال پیش اولین چاپخانه شیراز  بوده است. ساختمان هتل دارای معماری سنتی ایرانی است و با شیشه های رنگی و آبنما و حوض مزین شده است. هتل در میان موزه ها، خانقاه ها و آتشکده های شهر شیراز واقع شده است و موقعیت بسیار خوبی دارد. هم چنین به جاذبه های گردشگری شهر شیراز مانند حافظیه، سعدیه، نارنجستان قوام و باغ ارم بسیار نزدیک است. هتل نیایش شیراز دارای 50 اتاق یک تا پنج تحته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه است.سه  رستوران سوته دلان، دلگشا و رستوران ایتالیایی کواترو برای مهمانان تور شیراز غذاهای خوش طعم از جمله غذاهای سنتیشیراز را سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در بام هتل و یک چایخانه سنتی در حیاط هتل وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، خشکشویی،  فضای سبز و... اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل نیایش شیراز,نرخ هتل نیایش شیراز,قیمت یک شب اقامت در هتل نیایش شیراز,هتل سنتی نیایش شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل  بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه  روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران سنتی هتل ستارگان شیراز واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، بستنی و غذا های سبک را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل ستارگان شیراز,رزرو هتل ستارگان شیراز,هتل های چهار ستاره شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. هتل سه طبقه و دارای 755 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت،  سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتل دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل زندیه شیراز تا مکان  های دیدنی شیراز مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چند  منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.

 



:: برچسب‌ها: هتل زندیه شیراز,امکانات هتل زندیه شیراز,رزرو هتل زندیه شیراز,تور شیراز ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 2322 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل هما شیراز دارای 44 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی که در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روز سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل هما شیراز,رزرو هتل هما شیراز,بهترین هتل های شیراز,تور شیراز هتل هما ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پارک شیراز

هتل 4 ستاره پارک شیراز در زمینی به مساحت 13000 متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این هتل در چهارراه زند واقع شده  است و به جاذبه های گردشگری شهر مانند ارگ کریمخانی، باغ جهان نما، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و بازار وکیل بسیار نزدیک است. هتل دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار غیر رایگان، تلفن، صبحانه و یخچال است. فضای سبز هتل که 50000 متر از مساحت هتل را تشکیل می دهد با درختان کهنسال و قفس پرندگان محیط زیبایی را برای مهمانان تور شیراز به وجود آورده است. هتل پارک شیراز دو رستوران دارد که رستوران اصلی در محوطه داخلی واقع شده است و رستوران تابستانی در محیط باغ و کنار استخر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیرازشامل چایخانه تابستانی، کافی شاپ 244 ساعته، استخر روباز، سونا بخار، جکوزی، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ و... است.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارک شیراز,نرخ هتل پارک شیراز,هتل های 4 ستاره شیراز,قیمت هل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پارس شیراز

هتل 5 ستاره پارس شیراز در قلب شهر شیراز در سال 1381 به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور افتتاح شد. هتل از دو برج 13 طبقه تشکیل شده است که به وسیله ساختمان دو طبقه رستوران و لابی به هم متصل شده اند. هتل دارای  188 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت غیر رایگان، صندوق امانات، تهویه، تلفن و مینی بار هستند. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، سعدیه،  نارنجستان و آرامگاه شاه چراغ کم است. رستوران های هتل شامل رستوران گل سرخ واقع در طبقه اول هتل پارس شیراز با ارائه غذاهای سنتی و فرنگی به همراه موسیقی زنده، رستوران لوتوس در بالاترین طبقه هتل با طراحی مدرن و چشم نواز، رستوران آفریقایی آکاسیا که اولین رستوران آفریقایی در ایران است و غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین دو کافی شاپ پامچال و آبشار به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، آتلیه عکاسی، امکانات برای معلولین، قنادی، کافی نت، سالن آمفی تئاتر و سالن تشریفات است. مسافران تور شیراز با اقامت در این هتل می  توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارس شیراز,نرخ هتل پارس شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز,تور شیراز هتل پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیراز در منطقه قصرالدشت واقع شده و مرتفع ترین هتل شهر شیراز است. فاصله هتل تا مناطق دیدنی  شهر مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، باغ وکیل آباد و آرامگاه شاه چراغ بسیار کم است. هتل در 30 طبقه بنا شده است و دارای 250 اتاق است که برای مسافران تور شیراز دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بیسیم رایگان و آنتن مرکزی است. هتل دارای 77 رستوران و کافی شاپ است که رستوران شمالی گیلاک انواع غذاهای شمالی را در بالکن طبقه سه هتل سرو می کند، کافه رستوران سنتی باربد انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی را به همراه موسیقی زنده به مسافران تور شیراز ارائه می کند، رستوران پاناروما که در طبقه 244 هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با ویوی عالی از شهر و موسیقی زنده لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان تور شیراز می سازذ، رستوران داوینچی که به همراه اجرای زنده پیانو غذاهای ایتالیایی را سرو می کند،‌ کافی شاپ چشم انداز واقع در طبقه 255 هتل چمران شیراز با سرو بهترین نوشیدنی و دسرها، کافی شاپ ایتالیایی و فست فود سارا که در طبقه اول قرار دارد و یکی از پیشگامان رستوران فست فود در شهر شیراز است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک و بخار،  جکوزی،‌استخر کودکان، ماساژ، بیلیارد، حوضچه آب سرد، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق، روف گاردن، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل چمران شیراز,قیمت یک شب اقامت در هتل چمران شیراز,رزرو هتل چمران شیراز,هتل های ارزان شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل شیراز شیراز

هتل 5 ستاره شیراز شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 14 طبقه بالای کوه ساخته شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز و هم چنین تا فرودگاه 10 دقیقه است. هم چنین هتل شیراز شیراز فاصله ی بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و حافظیه دارد. هتل دارای 1588 اتاق است که دارای منظره کامل از شهر شیراز هستند و برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي هستند.هتل دارای 33 رستوران است که شامل بزرگترین رستوران گردان ایران که نمایی 360 درجه از شهر به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد، رستوران ایتالیایی و  رستوران ایرانی است. هتل دارای دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان است که هر کدام دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... می باشند که دیوار شیشه ای استخرها که منظره ای از شهر را در هنگام شنا به مهمانان ارائه می دهد گوشه ای از معماری بی نظیر هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان  به اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، گیم نت، اتاق نگهداری از کودک،‌ خشکشویی،‌ آرایشگاه بانوان و آقایان، پارکینگ، مرکز تجاری و خشکشویی اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل شیراز شیراز,رزرو هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این هتل در هفت طبقه بنا شده است و دارای 104 اتاق است. اتاق  های هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان است که دارای امکاناتی از قبیل قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی ماهواره،‌ خط تلفن مستقیم و... است. رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و هم چنین انواع دسر های خوش طعم را به صورت بوفه برای مهمانانتور شیراز سرو می کند. هم چنین کافی شاپ و تریا لوتوس با خدمات بییست و چهار ساعته و در محیطی دنج انواع نوشیدنی های گرم و سرد،‌ کیک، بستنی و دسر را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. مجموعه ورزشی هتل دارای امکانات متنوعی نظیر استخر،‌سونا،‌ جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است که مهمانان تور شیراز می توانند بعد از ورزش نوشیدنی و غذاهای سبک را در تریای مجموعه ورزشی میل کنند. از دیگر امکانات هتل پرسپولیس شیراز برای مسافران تور شیراز می توان به لابی، فروشگاه، صندوق امانات،‌ پذیرش 244 ساعته، و هم چنین دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها اشاره کرد. هتل تا مناطق دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، ارگ کریمخانی و حمام وکیل فاصله نزدیکی دارد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پرسپولیس شیراز,هتل های شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سه ستاره سی ویو . این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها با چوب کف پوش شده و دارای امکانات مینی بار، حمام، بالکن رو به دریا هستند. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 2 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. هتل هم مجهز به استخر سرباز و هم سر پوشیده است و مهمانان تور کوش آداسی می توانند با ماساژ و حمام ترکی به ریلکسیشن برسند. 

آدرس: Türkmen Mah. Turgut Özal Blv. No:91 Çevreyolu Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

استخر سرباز، پینگ پونگ، سونا، حمام ترکی، زمین بازی، بار، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل، آسانسور، فکس، کپی، اتوکشی، لاندری، خدمات گردشگری. 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

اتاق هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

استخر هتل سی ویو سوییت کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل سی ویو سوییت کوش آداسی,نرخ هتل های کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ایستانکوی کوش آداسی

 هتل سه ستاره ایستانکوی در 51 متری ساحل و در بلوار آتاترک شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 295 اتاق دارد که دارای امکانات حمام، تلویزیون، سیستم تهویه و بالکن هستند و می توان از چشم انداز زیبای بالکن لذت برد. مسافران تور کوش آداسی می توانند با پیاده روی اندک از هتل به یکی از بزرگ ترین بازار های کوش آداسی برسند و در آنجا فرش، چرم ، جواهرات و اجناس دیگر خرید کنند. می توان در ساحل نزدیکی این هتل نیز از انواع ورزش ها و فعالیت های ورزشی لذت برد.

 آدرس: Ataturk Bulvari.Unlu Sok. No: 4, 09100 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ایستانکوی کوش آداسی

 استخر سرباز، تراس، اجاره دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور.

 

هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

اتاق هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

رستوران هتل ایستانکوی کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل ایستانکوی کوش آداسی,نرخ هتل ایستانکوی کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,تور لحظه آخری کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پنز کوش آداسی

هتل سه ستاره پنز(Ponz Hotel) در 92 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 41 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تراس، حمام خصوصی، یخچال کوچک و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی سرو می شود که از مواد تازه و خوشمزه درست شده اند. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه رانندگی است و تا گردشگاه کوش آداسی کمتر از 500 متر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت آرامش بخشی را تجربه  کنند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پنز کوش آداسی

استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کنابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل.

 

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

اتاق هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

استخر هتل پنز کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل پنز کوش آداسی,قیمت یک شب اقامت در هتل پنز کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,نرخ تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سه ستاره سوهان سی پورت یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافران تور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه  هستند.

آدرس: Turkmen Mahallesi Akyar Mevkii Marina Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سر باز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

اتاق هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل سوهان سی پورت کوش آداسی,نرخ هتل سوهان سی پورت کوش آداسی,هتل های 4 ستاره کوش آداسی,تور کوش آداسی هتل سوهان سی پورت ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ملیس کوش آداسی

هتل سه ستاره کوش آداسی در کنار دریا، در 6 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 33 اتاق با دکوراسیون مدرن دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه بوفه هر روز در این هتل سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیس کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، دارت، ساحل اختصاصی، زمین بازی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا. 

 

 

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل ملیس کوش آداسی,قیمت یک شب اقامت در هتل ملیس کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,نرخ ویژه تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

اتاق هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل وست آدا این کوش آداسی,امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی,تور کوش آداسی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل سه ستاره یونکا اپارت کوش آداسی در 300 متری لانگ بیچ قرار دارد. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، بالکن، سیستم تهویه، آشپزخانه و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 85 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند غذای خود را یا در اتاق و یا در رستوران این هتل میل کنند. مهمانان این هتل می توانند در کنار استخر به  استراحت پرداخته و از وای فای رایگان این قسمت استفاده کنند.

آدرس: Yavansu Mah.Lale Sok.No:1 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل یونکا اپارت کوش آداسی

استخر سر باز، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

 اتاق هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

رستوران هتل یونکا اپارت کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل یونکا اپارت کوش آداسی,رزرو هتل یونکا اپارت کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,رزرو تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 33 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل رزی سویتس کوش آداسی,قیمت هتل رزی سویتس کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل 3 ستاره کلاب اسکالا نوا (Club Scala nuova) با مساحت 9000 متر مربع در فاصله نزدیکی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل 151 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، دوش، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران "افسوس" این هتل صبحانه، ناهار، شام به صورت بوفه سرو می شود و در کنار استخر، اسنک بار نیرز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل عمومی 10 دقیقه پیاده روی است و ساحل اختصاصی هتل نیز 15 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از امکانات دارت، ایروبیک، سونا، حمام بخار، میز تنیس، واتر پلو به صورت رایگان استفاده کرده و لذت ببرند.  

آدرس: Turgut Ozal Bulvari No:73 Cevreyolu Uzeri/Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

اتاق هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

رستوران هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

حمام ترکی هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی,نرخ هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()